مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:352021-12-25پزشكي

توسعه خوابگاه های دانشجویان متاهل در دانشگاه علوم توانبخشی


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بر حمایت از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برای تامین خوابگاه متاهلین، تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از خوابگاه قدیمی دانشجویان پسر دانشگاه علوم توانبخشی بر حمایت از این دانشگاه در ایجاد خوابگاه متاهلین و افزایش تعداد واحدهای خوابگاهی برای زوج های دانشجو، تاکید کرد.

شیراوژن خطاب به مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی گفت: استعلام های لازم کسب و نقشه های مربوط به شهرداری هر چه سریعتر آماده شود تا عملیات بازسازی و مناسب سازی این خوابگاه برای اسکان دانشجویان متاهل آغاز شود.

وی درباره سقف حمایت مالی وزارت بهداشت از عملیات تبدیل این خوابگاه به خوابگاه دانشجویان متاهل گفت: ان شاالله در خدمت دانشگاه هستیم و در حد توان برای بازسازی و مناسب سازی این ساختمان جهت اسکان زوج های دانشجو، کمک می کنیم تا این هدف محقق شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که آیا می توان به افزایش واحدهای خوابگاهی برای دیگر دانشجویان متاهل امیدوار بود، اظهار داشت: ما همراه دانشگاه هستیم تا اتفاقات خوبی در این بخش بیافتد و ان شاالله برای سال آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خوابگاه های دانشجویان متاهل در دانشگاه علوم توانبخشی

توسعه خوابگاه های دانشجویان متاهل در دانشگاه علوم توانبخشی