مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:352021-12-25سياسي

بحث اصلی چگونگی ممیزی است / غرض ورزی سیاسی دولت ها در ممیزی


به دادش برسید، 40 سال است که ممیزی همانند استخوان در گلو مانده و کل موضوعات ادبیات را زیر درد های خود پنهان کرده و ما را از رسیدن به آرمان شهر ادبیات غافل کرده است و هیچ سازمانی هم اهتمامی برای حل این موضوع .

- ممیزی کتاب روندی متداول در جهان است، اما در کشور ما به دلیل وجود اغراض سیاسی، ممیزی همیشه دست آویزی برای جریان های انتخاباتی جهت همراه کردن خانواده قلم با خود بوده است، در صورتی که تا امروز هیچ گونه اراده ای برای حل آن دیده نشده است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- محمدرضا اسماعیلی:به دادش برسید، 40 سال است که ممیزی همانند استخوان در گلو مانده و کل موضوعات ادبیات را زیر درد های خود پنهان کرده و ما را از رسیدن به آرمان شهر ادبیات غافل کرده است و هیچ سازمانی هم اهتمامی برای حل این موضوع ندارد!سه نهاد در برابر یک مسئله ممیزی در حوزه نشر واژه ای است که هنوز پس از گذشت چهار دهه حل نشده است، در صورتی که مسئله ممیزی در کشور ما سه متولی دارد: اولین متولی این امر، اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد، بازوی اجرایی است که تایید محتوا و صدور مجوز آثار مهمترین وظیفه این اداره است.

ممیزان این اداره باید براساس ضوابط نشر که در سال 89 در شورای عالی انقلاب فرهنگی بازنگری شد و دارای مفادی کلی، چون تبلیغ و ترویج الحاد و اباحه گری، انکار یا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث اصلی چگونگی ممیزی است / غرض ورزی سیاسی دولت ها در ممیزی

بحث اصلی چگونگی ممیزی است / غرض ورزی سیاسی دولت ها در ممیزی