مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:552021-12-25بين الملل

طرح صدها میلیون دلاری تل آویو برای یهودی سازی جولان اشغالی


رژیم صهیونیستی قصد دارد به پشتوانه آمریکا، یک طرح ویژه و بی سابقه یهودی سازی جولان را فردا به تصویب برساند.

طرحی که شامل ساخت دو شهرک جدید و افزایش دو برابری جمعیت صهیونیست ها در این منطقه است و ارزش آن به صدها میلیون دلار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری زبان اسراییل هیوم به نقل از منابع بلندپایه سیاسی در تل آویو، از طرح جدیدی برای یهودی سازی جولان پرده برداشت و خبر داد که کابینه کوچک امنیتی با هدف افزایش تعداد شهرک نشینان در این منطقه تا سال 2025 ارائه کند و یک کمیته ویژه با اختیارات گسترده، بدون حضور نمایندگان مردم تشکیل دهد.

به نوشته این روزنامه با استناد به منابع موثق در تل آویو، طرح بنت در چارچوب طرح جامعی قرار می گیرد که مقامات اشغالگر تحت عنوان تشویق رشد پایدار جمعیتی در بلندی های جولان اشغالی بر روی آن کار می کنند و این طرح روز یکشنبه برای تصویب به دولت اشغالگر اسراییل ارائه می شود.

علاوه بر این، این منابع تاکید کردند که این طرح شامل ساخت حداقل 12000 واحد مسکونی در دو شهرک جدید است که نام های موقت اسیف و متار به آن ها داده شده است.

همچنین قرار است هزاران واحد مسکونی جدید در شهرک کتسرین کنونی، احداث شود و  پروژه های کشاورزی و زمینه های بهره برداری و اجرای گسترده ساخت و ساز و توسعه پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صدها میلیون دلاری تل آویو برای یهودی سازی جولان اشغالی

طرح صدها میلیون دلاری تل آویو برای یهودی سازی جولان اشغالی