مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:502021-12-24سياسي

ناگفته های سردار کوثری از اتفاقات 96، 98 و جنگ


سردار اسماعیل کوثری در برخی از سخت ترین و تلخ ترین روزهای سال های اخیر، مسئولیت امنیت تهران را با جانشینی فرماندهی قرارگاه ثارالله برعهده داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انصاف نیوز در ادامه نوشت: کوثری که اکنون به پارلمان بازگشته و از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است، به تحلیل اعتراضات دی ماه 96 و آبان 98، ماجرای حمله به ساختمان مجلس، اعتراضات پس از اسقاط هواپیمای اوکراینی و مسائلی چون مذاکرات برجام و چرایی طرح انتقادات و ادعاهایی در مورد این توافق در دولت قبل، پرداخت.

سردار کوثری که در ماجرای آذر 63 و اعتراض برخی فرماندهان به نحوه ی مدیریت جنگ در سپاه تهران سمتی داشت و پس از آن هم به فرماندهی لشگر 27 محمد رسول الله (ص) منصوب شد، به توضیح این اتفاق نیز پرداخت.

متن کامل گفت وگو با سردار محمداسماعیل کوثری را در ادامه می خوانید: باتوجه به مسئولیتی که از سال 96 و پیش از مجلس داشتید و در همان زمان تهران هم اتفاقاتی رخ داد که بسیار مهم بود - از جمله اعتراضات 96 و 98 و مسائل پس از سقوط هواپیمای اوکراینی - از تجربه تان باتوجه به نحوه مواجهه با آن اتفاقات بگویید.

چه تجربه ای از آن مقطع گرفته شد؟ یکی از موضوعاتی که مطرح شد مثلا این بود که گلوله پلاستیکی هم در اعتراضات در دنیا استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های سردار کوثری از اتفاقات 96، 98 و جنگ

ناگفته های سردار کوثری از اتفاقات 96، 98 و جنگ