مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:552021-12-24ورزشي

نامه فوتبالی ها به رییس مجلس: می رود که خاطر مردم تلخ شود


در گردهمایی اخیر هیات های فوتبال ایران در اصفهان، نامه ای در راستای تصویب مصوبه دولت در ارتباط با ماهیت اساسنامه فدراسیون فوتبال به رییس مجلس نوشته شد.

- نامه فوتبالی ها به رییس مجلس: می رود که خاطر مردم تلخ شود در گردهمایی اخیر هیات های فوتبال ایران در اصفهان، نامه ای در راستای تصویب مصوبه دولت در ارتباط با ماهیت اساسنامه فدراسیون فوتبال به رییس مجلس نوشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که حدود دو ماه تا اتمام ضرب الاجل فیفا برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران باقی مانده، هنوز مجلس شورای اسلامی با مصوبه دولت با تغییر ماهیت حقوقی فدراسیون ها از عمومی غیردولتی به نهادهای غیردولتی و مستقل موافقت نکرده است.

سال گذشته فیفا به شرط اصلاح اساسنامه ظرف مدت یک سال، با برگزاری انتخابات فوتبال ایران موافقت کرده بود ولی از آن زمان تاکنون این مشکل حل و فصل نشده و همچنان جیانی اینفانتینو، رییس فیفا چشم انتظار اقدام مثبتی در داخل ایران برای رفع موانع است.

اگر چه مصوبه دولت صرفا شامل فدراسیون فوتبال نمی شود اما در مقطع کنونی این فدراسیون تنها نهادی است که تلاش زیادی برای تصویب این مصوبه در صحن علنی مجلس و سپس در شورای نگهبان انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه فوتبالی ها به رییس مجلس: می رود که خاطر مردم تلخ شود

نامه فوتبالی ها به رییس مجلس: می رود که خاطر مردم تلخ شود