مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:402021-12-24سياسي

شهروندان نسبت به مدیریت کرونا توجه داشته باشند


مدیریت خوبی درزمینه کرونا از سوی دولت با تأمین واکسن انجام شده اماشهروندان همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی برای ریشه کن کردن بیماری همکاری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی – سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به روز ثبت احوال اظهار داشت: باید توجه داشت که ادارات در استان اصفهان روز به روز با نظم بیشتری فعالیت دارند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: انتظار داریم وظیفه شناسی کارمندان روز به روز ارتقا یابد و شاهد کیفیت بهتر ارائه خدمات به ارباب رجوع باشیم هر چند در حال حاضر در ادارات ثبت احوال استان و دیگر ادارات این استان نیز شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.

نبود ثبت احوال آسیب زا است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 105 سال از تأسیس ثبت احوال در کشور می گذرد، تصریح کرد: نبود این اداره تا قبل از این زمان ضررهای زیادی را داشته است و ماهمچنان ضرر نبود این اداره را شاهد هستیم.

وی افزود: برای مثال در خصوص حضرت زهرا (س) به عنوان بزرگترین بانوی اسلام و جهان هیچ اطلاعاتی نداریم، نه تاریخ تولد و نه تاریخ شهادت ایشان را نمی دانیم و در این زمینه بین اهل تسنن و شیعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان نسبت به مدیریت کرونا توجه داشته باشند

شهروندان نسبت به مدیریت کرونا توجه داشته باشند