مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 10:352021-12-24سياسي

عضو فقهای شورای نگهبان: بصیرت افزایی تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان که حماسه 9 دی نماد بصیرت دینی و سیاسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی و باید گرامی داشته شود، گفت: مجلس شورای اسلامی باید در بحث تصویب بودجه به قدرت از برنامه های فرهنگی و اسلامی نظیر حوزه های علمیه حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته سوم دیماه نماز جمعه دارالعباده با بیان این که انسانهای مومن نباید بدون بررسی سخنی را به کلام بیاورد، اظهار کرد: این مطلب مهمی است که همه باید به آن توجه کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه، هنرمندان، طلاب و سخنرانان از جمله اقشاری هستند که باید بیش از پیش نسبت به طرح موضوع و بیان مطالب خود دقت نظر داشته باشند.

امام جمعه موقت یزد در ادامه با بیان این که متأسفانه امروز در برخی روزنامه ها، خبرگزاری ها، فضای مجازی و سخنرانی ها غش امری عادی شده است، گفت: برخی افراد سودجو واقعیت ها را وارونه نشان می دهند و برای این که خود را بیگناه نشان دهند می گویند فلان خبرگزاری و یا فلان رسانه مطرح کرده است.

آیت الله مدرسی رعایت موازین اسلامی را از جمله الزامات اجرایی برای توسعه همه جانبه دانست و بیان کرد: افراد باید با افزایش بصیرت خود را در برابر گمراهان بیمه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو فقهای شورای نگهبان: بصیرت افزایی تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است

عضو فقهای شورای نگهبان: بصیرت افزایی تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است