مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:352021-12-24اقتصادي

قطع انشعاب 170 میلیون تومانی استادیوم تختی ورامین


بدهی 170 میلیون تومانی و انشعاب غیر مجاز در استادیوم تختی ورامین موجب قطع آب این مجموعه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، کامران رمضان زاده مدیر آبفا شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص قطع انشعاب آب استادیوم تختی ورامین، اظهار کرد: بدهی 170 میلیون تومانی آب بهاء مجموعه استادیوم تختی ورامین و کشف انشعاب آب غیر مجاز، موجب قطع  انشعاب این مجموعه ورزشی شد.

وی ضمن تاکید بر تعامل بین روسای ادارت گفت: بدهی استادیوم تختی ورامین طی 4 سال گذشته معوق مانده است و هیچ مبلغی طی 4 سال گذشته پرداخت نشده است و این مهم در دستور تعاملی امور آب و فاضلاب ورامین قرار گرفت و علیرغم نشست های مختلف با رییس اداره ورزش و جوانان ورامین قرار بود طی ماههای گذشته بدهی 170 میلیون تومانی پرداخت شود ولی متاسفانه تا به امروز این امر محقق نشده است.

رمضان زاده افزود: متأسفانه طی بازرسی از مجموعه ورزشی تختی ورامین توسط بازرسین شرکت آب و فاضلاب شهرستان ورامین، یک رشته آب غیر مجاز هم در این مجموعه کشف و قطع شد و پرونده آن در واحد حقوقی در حال بررسی می باشد.

رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان ورامین در پایان یادآور شد: طی نشستی که 5 ماه قبل در این خصوص با حضور معاونین فرماندار  برگزار شد، مقرر گردید این  بدهی بیش از 4 ساله ظرف  10 روز واریز شود ولی متاسفانه تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع انشعاب 170 میلیون تومانی استادیوم تختی ورامین

قطع انشعاب 170 میلیون تومانی استادیوم تختی ورامین