مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:102021-12-24اقتصادي

جزییات وام ازدواج برای دانشجویان دانشگاه آزاد + شرایط و آدرس سامانه ثبت نام


تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون ریال با نرخ دو درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که تاریخ ازدواج (عقد) ایشان بعد از 1400/07/01 باشد، - جی پلاس؛ رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نوشت: سیدهادی سیدفضلی با بیان اینکه وام ازدواج دانشجویی 200 میلیون ریالی دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت می شود، اظهار کرد: این امر در ادامه سیاست های حمایت اجتماعی و اجرای طرح های رفاهی و اعتلای فرهنگ حسنه ازدواج به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است.

وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق این امر با بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.

اعطای این وام هیچ گونه ارتباطی به تسهیلات ازدواج بانک مرکزی ندارد رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون ریال با نرخ دو درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که تاریخ ازدواج (عقد) ایشان بعد از 1400/07/01 باشد، اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام ازدواج برای دانشجویان دانشگاه آزاد + شرایط و آدرس سامانه ثبت نام

جزییات وام ازدواج برای دانشجویان دانشگاه آزاد + شرایط و آدرس سامانه ثبت نام