مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 15:052021-12-23سياسي

شلیک پرحجم کروزهای دریایی سپاه در چهارمین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17


چهارمین روز رزمایش مشترک پیامبراعظم (ص) 17 با شلیک موشک های نقطه زن کروز دریایی با برد متوسط و عملیات هوایی پهپادهای نیروی دریایی سپاه انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس از منطقه رزمایش، چهارمین روز رزمایش مشترک پیامبراعظم (ص) 17 با شلیک موشک های نقطه زن کروز دریایی با برد متوسط و عملیات هوایی پهپادهای نیروی دریایی سپاه انجام شد.

شلیک موشک های کروز دریایی از سکوهای شناوری و ساحلی و اصابت همزمان به هدف مشخص در دریا با حضور دریادار پاسدار دریایی در داخل کشور توسط دانشمندان جوان و انقلابی صورت گرفته و از قابلیت های این موشک ها رادار گریز بودن، مقاوم بودن برابر جنگ الکترونیک، هدف یابی در شرایط سخت، نقطه زنی هدف در سریع ترین زمان با کلاهک جنگی پر قدرت و رادارهای ویژه این موشک ها این رزمایش را نسبت به سال گذشته متمایز کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: پهپادهای برد بلند نیروی دریایی سپاه با اقدامی ویژه با انجام عملیات های بالای سطح، ابتدا شناسایی اپتیکی با اسکن حرارتی و پایش سیگنالی و رله مخابراتی ، بر فراز جغرافیای فعالیت دشمن وارد شده و با عمق بخشی و اشراف اطلاعاتی حداکثری و انتقال آنی تصویر صحنه نبرد به مبادی تصمیم گیر آغاز شد و در ادامه پهپادهای رزمی نقطه زن هوشمند و انهدامی، با دقت بالا و در کوتاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک پرحجم کروزهای دریایی سپاه در چهارمین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17

شلیک پرحجم کروزهای دریایی سپاه در چهارمین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) 17