مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 12:252021-12-23سياسي

ایستادگی ملت ایران مقابل دشمن، موجب عقب نشینی آن می‎ شود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی دو پدیده ارزشی مهم است، گفت: ملت ایران در مقاومت و ایستادگی پایدار است و ایستادگی مقابل دشمن موجب عقب نشینی آن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (پنج شنبه) در سومین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش به جامعیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این بیانیه به دلیل ریشه داشتن در قرآن از جامعیت کامل برخوردار است.

وی ضمن اشاره به شایستگی معنوی فرماندهان، شجاعت، خستگی ناپذیری و بزرگ نکردن دشمن را جزء مهمترین ویژگی های آنها دانست و افزود: شاه کلید فرمانده در هدایت مجموعه، شجاعت و صداقت است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با اشاره به شاخص های برجسته یک فرمانده مطلوب از نظر فرمانده معظم کل قوا، شایستگی های معنوی، انقلابی و مدیریتی را جزء مهمترین ویژگی های آن بیان کرد.

محمدحسنی خضوع در مقابل خدای متعال، خشوع در مقابل ملت و تواضع را معیار و ملاک مهمی برای فرماندهی دانست و تاکید کرد: داشتن اعتماد به نفس، باور به خدا، مردم و خود را ویژگی های دیگر یک فرمانده واقعی است که ما همه اینها را می توانیم در اندیشه امام راحل یکجا ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی ملت ایران مقابل دشمن، موجب عقب نشینی آن می‎ شود

ایستادگی ملت ایران مقابل دشمن، موجب عقب نشینی آن می‎ شود