مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:252021-12-23سياسي

واردات بی رویه ماشین آلات مستعمل معدنی هپکو را نابود می کند


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی رویه ماشین آلات معدنی مستعمل باعث اتلاف سرمایه و منابع ارزی کشور و نابودی صنایع مادری چون هپکو می شود.

- ، علی اکبر کریمی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر صمت از شرکت هپکو اظهار کرد: در بخش معدن توسعه معادن جزو سیاست های کشور است.

هپکو علاوه بر ماشین آلات معدنی در دیگر حوزه ها از جمله ساخت قطعات صنایع نفت و گاز، ساخت جرثقیل سنگین بندری نیز رزومه خوبی دارد که الان هم در مناقصه ساخت جرثقیل های بندری بندر چابهار ورود کرده و ما هم با تمام قوا از این تلاش ها حمایت می کنیم تا شرکت به دوران رونق خود برگردد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 98 تا پایان آبان سال جاری 480 میلیون دلار واردات ماشین آلات انجام شده که اگر درصدی از این واردات به سمت هپکو هدایت شود قطعاً این شرکت به رونق تولید می رسد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شرکت در سال 86 بیش از 2 هزار دستگاه تولید داشته و امروز این ظرفیت را دارد که به دوران رونق برگردد.

کریمی با بیان اینکه شرکت هپکو سرمایه ارزشمندی برای صنعت کشور است که متأسفانه با توجه به مشکلات سال های گذشته روند تولید در این شرکت تقریباً متوقف شده بود، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی کارکنان و مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بی رویه ماشین آلات مستعمل معدنی هپکو را نابود می کند

واردات بی رویه ماشین آلات مستعمل معدنی هپکو را نابود می کند