مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:052021-12-23اقتصادي

مشکل آب شرب بانه تا اردیبهشت سال آینده برطرف می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: اجرای خط انتقال آب از سد عباس آباد و ایستگاه پمپاژ در دست پی گیری است و مشکل آب این شهر تا اردیبهشت سال آینده برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی فارس از بانه، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جریان بازدید از سد عباس آباد اظهار کرد: اجرای خط در این شهرک صنعتی راه اندازی خواهد شد.

زارعی کوشا آینده اقتصادی شهرستان بانه را امیدوارکننده دانست و گفت: مرزی بودن این شهرستان یکی از مزیت های بسیار خوب آن است در همین راستا ساماندهی مرز سیرانبند و مسیر منتهی به آن در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سفر رییس جمهور اعتباری برای ساماندهی این مرز جذب کنیم تا شاهد تحول اقتصادی در این شهرستان باشیم.

آریانژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان هم در جریان بازدید استاندار کردستان از سد عباس آباد و بررسی مشکلات و موانع مرتبط با این سد در تامین آب شرب مردم شهر بانه، اظهار کرد: این سد از مصوبات سفرمقام معظم رهبری در سال 88 بود و سال 90 عملا ردیف بودجه ای برای آن تعیین شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر دریاچه سد 1.

1 دهم میلیون آب دارد و 200 لیتر ورودی آن است و در طول هفته گذشته با توجه به مدیریت منابع و مصارف و برنامه ریزی که صورت گرفت عملا کاهش تراز نداشته ایم و تراز را در همان حد نگه داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب بانه تا اردیبهشت سال آینده برطرف می شود

مشکل آب شرب بانه تا اردیبهشت سال آینده برطرف می شود