مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 10:252021-12-23اقتصادي

بخش خصوصی برای تملک 5 کیلومتر مسیر کمربندی جنوبی پاکدشت ورود کند


استاندار تهران با اشاره به اینکه گره اصلی تکمیل پروژه کمربندی جنوبی کمبود منابع و اعتبارات مالی است گفت: بخش خصوصی برای تملک 5 کیلومتر مسیر کمربندی جنوبی پاکدشت ورود کند.

- ، محسن منصوری پیش از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از روند اجرای کمربندی جنوبی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ، یکی از مهم ترین طرح های عمرانی شهرستان های شرق استان تهران است که تکمیل آن، بسیاری از مشکلات موجود را برطرف می کند.

وی ادامه داد: تأخیر در اجرای این پروژه 35 کیلومتری که تاکنون فقط 5 کیلومتر آن تکمیل شده، علاوه بر وارد کردن روزانه میلیون ها تومان خسارت، موجب نارضایتی مردم شده و هزینه هایی نظیر تملک اراضی را تا ده ها برابر افزایش می دهد.

استاندار تهران عنوان کرد: گره اصلی تکمیل این پروژه، کمبود منابع و اعتبارات مالی است و بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت به 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که 2 هزار میلیارد تومان آن مربوط به تملک اراضی و 2 هزار میلیارد تومان آن برای اجرای پروژه نیاز است.

منصوری سپس گفت: بهترین و کوتاه ترین راه برای تکمیل این پروژه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که این مهم اتفاق افتاده و توافق اولیه نیز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی برای تملک 5 کیلومتر مسیر کمربندی جنوبی پاکدشت ورود کند

بخش خصوصی برای تملک 5 کیلومتر مسیر کمربندی جنوبی پاکدشت ورود کند