مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:552021-12-23اقتصادي

واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا محتشمی پور، معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در بازدید از شرکت هپکو با اشاره به آشنایی خود با این شرکت اظهار داشت: - معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت با بیان اینکه واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است، گفت: باید تامین کشور به ماشین آلات معدنی را به سمت تولیدات هپکو سوق داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا محتشمی پور، معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در بازدید از شرکت هپکو با اشاره به آشنایی خود با این شرکت اظهار داشت: بنده از دوران دانشجویی با این شرکت آشنایی دارم و از ظرفیت های گسترده ان با خبر هستم، این شرکت از جمله واحد های بزرگی صنعت کشور به شمار می رود.

محتشمی پور افزود: بنابراین با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده موجود در این شرکت می توان در راستای توسعه صنعتی کشور روی آن حساب کرد و امیدوار به آن بود.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: آشنایی بیشتر با این مجموعه و ظرفیت های آن هدف ما از بازدید امروز است و به طور قطع از این فرصت در راستای آشنایی هر چه بیشتر استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است

واردات ماشین آلات بدون مجوز و بی رویه از خطاهای شبکه مدیریت واردات و صادرات است