مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 09:002021-12-23اقتصادي

تکمیل پروژه کمربندی جنوبی تهران نیازمند اعتبار 4000 میلیاردی


استاندار تهران از نیاز 4000 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه کمربندی جنوبی تهران خبر داد.

- تکمیل پروژه "کمربندی جنوبی تهران" نیازمند اعتبار 4000 میلیاردی استاندار تهران از نیاز 4000 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه کمربندی جنوبی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری در دوازدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان پاکدشت در خصوص بازدید از روند اجرای کمربندی جنوبی تهران گفت: این پروژه یکی از مهمترین طرح های عمرانی شهرستان های شرق استان تهران است که تکمیل آن بسیاری از مشکلات موجود در این محدوده را برطرف می کند.

وی افزود: تأخیر در اجرای این پروژه 35 کیلومتری که تاکنون تنها 5 کیلومتر از آن تکمیل شده علاوه بر وارد کردن خسارت میلیونی روزانه موجب نارضایتی مردم نیز شده و هزینه هایی نظیر تملک اراضی را تا ده ها برابر افزایش داده است.

استاندار تهران ادامه داد: گره اصلی تکمیل این پروژه کمبود منابع و اعتبارات مالی است و براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی تکمیل کمربندی جنوب پاکدشت به 4000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که 2000 میلیارد تومان آن برای تملک اراضی و 2000 میلیارد تومان آن نیز برای اجرای پروژه است.

بهترین و کوتاه ترین راه برای تکمیل این پروژه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که این مهم محقق شده و توافقات اولیه نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه کمربندی جنوبی تهران نیازمند اعتبار 4000 میلیاردی

تکمیل پروژه کمربندی جنوبی تهران نیازمند اعتبار 4000 میلیاردی