مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 08:252021-12-23سياسي

کاهش 30 درصدی پرونده های معوقه تا پایان سال


رییس کل دادگستری تهران تعداد پرونده های مسن در برخی از مجتمع های تهران را بسیار زیاد دانست و گفت: با اجرای برنامه عملیاتی، کاهش 30 درصدی پرونده های مسن پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در نتیجه ابلاغ برنامه عملیاتی توسط رییس کل دادگستری استان تهران فصل جدید فعالیت های برنامه محور دستگاه قضایی در پایتخت در مسیر تحول و تعالی قوه قضاییه آغاز گردیده است که با اجرای آن، کاهش 30 درصدی پرونده های مسن پیش بینی شده است.

علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با سرپرستان مجتمع های قضایی استان تهران گفت: مجموعه محاکم تهران یک مجموعه بسیار مهم و اثرگذار است و از اهمیت خاصی در کل تشکیلات قضایی کشور برخوردار می باشد.

القاصی مهر بیان داشت: نقش فردی و جمعی سرپرستان در اداره امور و فرآیند رسیدگی های شعب در تصویر ذهنی که در مردم از عملکرد دستگاه قضایی کشور ایجاد می شود بسیار اثرگذار است.

گره زدن کار مردم به مسائل معیشتی و گرانی ها کاملا اشتباه است القاصی مهر گفت: در شرایط کنونی کشور مسائل معیشتی همکاران، کمبود ها و نیاز های اولیه مختص به کارکنان دادگستری نیست و بخشی از آن حاصل تحریم های ظالمانه می باشد و بخشی مسائل اقتصادی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی پرونده های معوقه تا پایان سال

کاهش 30 درصدی پرونده های معوقه تا پایان سال