مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:552021-12-23سياسي

دستورالعمل های بهداشتی در مراسم فاطمیه با دقت بیشتر رعایت شود


مردم با رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی فردی و عمومی در مراسم ایام فاطمیه حضور داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک صبح پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت های مذهبی شهرستان اشتهارد با گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت این ایام و همچنین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تقارن این ایام فرصت بسیار مهمی است که فضای جامعه به سوی وحدت و همدلی بیشتر سوق داده شود.

وی افزود: ایام فاطمیه شناسنامه شیعه است و شاهد بوده ایم که در سال های گذشته مردم با چه شوق و اشتیاق وصف ناپذیری این برنامه را برگزار کرده اند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: هرچند طی دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی برخی مناسبت ها و مراسم تحت تأثیر قرار گرفتند ولی این موضوع هم موجب نشد؛ ذره از ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت فاطمه زهرا س کم شود.

وی ادامه داد: در تجمعی که برای بزرگداشت این ایام در سطح شهر برگزار خواهد شد، همه دستگاه های دولتی و خدماتی، همراه و همگام با مردم دارالمومنین اشتهارد در مراسم حضور داشته باشند.

شیبک متذکر شد: با توجه به انتشار شکل جدید کرونا تحت عنوان اومیکرون ، امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فردی و عمومی به حفظ سلامت خود و همنوعان خود دقت کنند تا با عنایت ائمه اطهار این بیماری هرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های بهداشتی در مراسم فاطمیه با دقت بیشتر رعایت شود

دستورالعمل های بهداشتی در مراسم فاطمیه با دقت بیشتر رعایت شود