مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 05:552021-12-23سياسي

تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در 22 شهر مازندران


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام در 22 شهرستان مازندران خبر داد.

- سردار عبدالله ملکی صبح امروز در جلسه ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام استان با گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت ایام فاطمیه از میزبانی مردم استان از پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام تازه تفحص شده در ایام فاطمیه دوم خبر داد.

وی اظهار داشت: پیکرهای مطهر این شهدا در شهر لاریم جویبار، دانشکده امام محمد باقر علیه السلام ساری، پارک شهدای گمنام و نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخش بیشه بنه عشرستاق بهشهر و بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری می شوند.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته بدلیل قرار داشتن در وضعیت قرمز کرونایی با مجوز ستاد مقابله با کرونا تشییع شهدای گمنام بصورت خودرویی انجام شد، گفت: امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم تشییع و استقبال در 22 شهرستان انجام می شود و شاهد شکوه خاصی در برنامه های شهدا خواهیم بود.

سردار ملکی با بیان اینکه سال گذشته شهدا را در غرب استان تشییع کردیم، افزود: در خرداد امسال دو سهمیه برای رامسر داشتیم که موفق شدیم یکی از شهدا را در یادمان شهدای دالخانی خاکسپاری کنیم و قرار شد، شهید دیگر پس از ساخت یادمان در موزه شهدا، به این شهرستان تقدیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در 22 شهر مازندران

تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در 22 شهر مازندران