مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 22:402021-12-22سياسي

علیرضا پناهیان: مسجدی ها و هیئتی ها باید کارهای اقتصادی راه اندازی کنند


حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه امروز امتحان ما در جهاد اقتصادی است که باید به اقتصاد مقاومتی برسیم، گفت: یکی از عوامل تعیین کننده تکلیف و موقعیت امتحان رهبر معظم انقلاب هستند که بارها به مساله اقتصاد مقاومتی اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: امروز امتحان ما در جهاد اقتصادی است که باید به اقتصاد مقاومتی برسیم، مسجدی ها و هیئتی ها باید با تعاون و همکاری یکدیگر کارهای اقتصادی راه اندازی کنند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان به مناسبت ایام فاطمیه در دانشگاه علامه طباطبایی به سخنرانی پرداخته و گفت: افزون بر احکام و اخلاقیات بخش دیگری از دین امتحانات الهی در موقعیت های متفاوت است که ما به عنوان فرد یا جامعه در آن موقعیت ها و شرایط قرار می گیریم.

وی افزود: باید دقت کنیم ما به عنوان فرد یا جامعه به صورت مصداقی در کدام موقعیت و امتحان الهی قرار داریم و انجام کدام یک باید در اولویت باشد.

ممکن است این موقعیت یا امتحان الهی به صورت برجسته در احکام و اخلاق بیان نشده باشد اما ما باید به آن توجه کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مثالی بیان کرد: شاید فردی در موقعیتی قرار بگیرد که توجه به همسایه اولویت کاری او باشد که اگر آن را انجام ندهد همچون عالم و عابد بنی اسراییل جهنمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا پناهیان: مسجدی ها و هیئتی ها باید کارهای اقتصادی راه اندازی کنند

علیرضا پناهیان: مسجدی ها و هیئتی ها باید کارهای اقتصادی راه اندازی کنند