مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 20:052021-12-22سياسي

55 روستا در شهرستان دشتستان نیازمند بازنگری طرح هادی است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: 55 روستا در شهرستان دشتستان نیازمند بازنگری طرح هادی است.

- ، علیرضا مقدم چهارشنبه شب در جمع دهیاران بخش شبانکاره که با حضور نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم مقاوم سازی های خوبی که با همکاری بانک های استان و مسئولان محلی صورت گرفته و در این زمینه بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم، اما باید مقاوم سازی های بیشتری صورت گیرد تا ایمن بمانیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: امسال در استان بوشهر دو هزار و 180 فقره تسهیلات مسکن ابلاغ شده که در بانک های عامل در حال پرداخت است.

وی گفت: این تسهیلات 100 میلیون تومانی با سود 5 درصد است که انتظار می رود بانک ها در بحث ضمانت های بانکی، ضمانت سفته زنجیره ای را بپذیرند تا بتوانیم حتی تسهیلات شناور استان های دیگر را نیز جذب کنیم و شاهد تحول خوبی در این حوزه باشیم.

وی بیان کرد: یک هزار و 500 فقره تسهیلات 30 میلیون تومانی بلاعوض از محل حساب 100 امام (ره) به محرومان جهت ساخت واحدهای مسکونی 60 متری پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین برای افرادی که واحدهای مسکونی بیش از 60 متری احداث می کنند بلاعوض های 5 تا 15 میلیون تومانی از محل حساب 100 امام (ره) پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 روستا در شهرستان دشتستان نیازمند بازنگری طرح هادی است

55 روستا در شهرستان دشتستان نیازمند بازنگری طرح هادی است