مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 17:352021-12-22پزشكي

گناباد تنها شهر با وضعیت زرد در خراسان رضوی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در حال حاضر گناباد تنها شهر استان است که در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

- بر اساس اعلام اپلیکیشن ماسک که به صورت هفتگی منتشر می شود، هم اکنون گناباد در وضعیت زرد و بجستان در وضعیت آبی قرار دارد.

رضا احمدی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به کاهشی شدن تعداد بستری ها انتظار داریم که گناباد در به روزرسانی جدید نرم افزار ماسک در وضعیت آبی قرار بگیرد اما این به معنای عادی انگاری شرایط نیست و با توجه به شیوع سویه جدید کرونا، قطعا هر نوع سهل انگاری و نادیده گرفتن پروتکل ها وضعیت را به نحو دیگری تغییر خواهد داد.

وی ادامه داد: وضعیت رنگ بندی که توسط اپلیکیشن ماسک ارائه می شود، بر اساس تحلیل آماری از تعداد موارد جدید بستری با تست مثبت PCR به نسبت 100 هزار جمعیت است که موارد 2 هفته قبل نیز در آن تاثیرگذار است.

احمدی اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده خوشبختانه در 10 روز اخیر تعداد پذیرش بیمار بستری مثبت جدید و بستری با تست مثبت PCR سیر کاهشی داشته و حتی در برخی روزها صفر بوده است.

وی افزود: یکی از شاخص های دیگر در اعلام رنگ بندی ها میزان تست مثبت PCR بیماران سرپایی است که این مورد هم کاهشی بوده و پیش بینی می شود در رنگ بندی آتی نرم افزار ماسک گناباد نیز جزو شهرهای آبی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناباد تنها شهر با وضعیت زرد در خراسان رضوی

گناباد تنها شهر با وضعیت زرد در خراسان رضوی