مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 16:402021-12-22سياسي

حرکت نمایشی در شهرداری قم ممنوع است


شهردار قم با تأکید بر ممنوعیت حرکت های نمایشی در شهرداری قم و عزم جهادی برای خدمت به مردم گفت: برای شیرین شدن کام مردم باید برنامه ریزی های لازم انجام شود تا پروژه ها در دهه فجر افتتاح و به مردم تقدیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه کمیته ویژه رفع موانع افتتاح پروژه های شهری که با حضور معاونین و مدیران شهری و باهدف تسهیل گری در اجرای پروژه های شهری تشکیل شد، بر سرعت بخشی به کارها و افزایش احساس مسئولیت در شهرداری تأکید کرد و اظهار داشت: به عنوان شهردار امضای امروزم به فردا موکول نمی شود.

وی بروکراسی در امور اداری و اجرای پروژه ها را برای مردم آزاردهنده دانست و افزود: متأسفانه امروز بروکراسی اداری مردم را آزار داده و باید برای جلب رضایت مردم فرآیندهای اداری برای مردم تسریع شود.

شهردار قم هرگونه حرکت نمایشی را در شهرداری ممنوع کرد و گفت: حرکت های نمایشی و صرفاً تبلیغاتی  در شهرداری ممنوع بوده و تنها اقدامات انجام شده به درستی به مردم اطلاع رسانی شود.

وی اصل و اساس فعالیت های شهرداری قم را حرکت جهادی اعلام و بیان کرد: باید در شهرداری اصل بر خدمت به مردم باشد و با برنامه ریزی لازم موانع پیش روی مدیران، پیمانکاران و مجریان امور شهری و شهروندان در کمترین زمان رفع شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت نمایشی در شهرداری قم ممنوع است

حرکت نمایشی در شهرداری قم ممنوع است