مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 16:352021-12-22سياسي

یلدای دو صفر؛ فراتر از انار و هندوانه و حالِ دل حالِ دل کردن های مجریان


اجرای منصور ضابطیان و انتخاب مصطفی راغب و آوازهای نوستالژیک یک یلدای خاطره انگیز را رقم زد تا محدود به انار و هندوانه و «امیدوارم حال دل تن خوب باشد» نباشد! - اجرای منصور ضابطیان و انتخاب مصطفی راغب و آوازهای نوستالژیک یک یلدای خاطره انگیز را رقم زد تا محدود به انار و هندوانه و امیدوارم حال دل تن خوب باشد نباشد! عصر ایران؛ مهرداد خدیر- تقارن یلدای امسال با فاطمیه اول (دهه سوگواری برای دختر گرامی پیامبر اسلام) این تصور را ایجاد کرده بود که تلویزیون، امسال برنامه سرگرم کننده نخواهد داشت.

هر چند شیعیان فاطمیه دوم را پررنگ تر برگزار می کنند اما باز این مناسبت می توانست و توجیه هم داشت تا یلدا را از شور و نشاط همیشگی بیندازد.

سیاست گذاران صدا و سیما اما اسباب توجه مخاطبان به تلویزیون های ماهواره ای را فراهم نساختند و انصاف باید داد که یلدای 1400 جلوه مناسبی در برنامه های رادیو و تلویزیون داشت و بیش از همه باید از یلدای دو صفر یاد کرد که با اجرای منصور ضابطیان به عنوان ویژه برنامه تلویزیونی محاکات از شبکه دوم سیما دیدیم و تا پاسی از شب ادامه یافت.

تنها یک هفته پس از سخنان بحث انگیز نماینده اردبیل که واردات ادوات موسیقی را غیر ضروری دانسته و کنار وسایل قمار قرار داده و اوج و در واقع حضیض بی ذوقی خود را به نمایش گذاشته بود، موسیقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای دو صفر؛ فراتر از انار و هندوانه و حالِ دل حالِ دل کردن های مجریان

یلدای دو صفر؛ فراتر از انار و هندوانه و حالِ دل حالِ دل کردن های مجریان