مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 16:002021-12-22پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / چهارشنبه 1 دی 1400


طبق گزارش وزارت بهداشت در روز 1 دی 1400، اکنون 53 شهر در وضعیت زرد و 395 شهر در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت قرمز و نارنجی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرانیان امروز - چهارشنبه - زمستانِ کرونایی دیگری را در حالی آغاز کردند که هشدارهای کارشناسان و تهدید سویه اومیکرون نتوانست برخی خانواده ها را از دورهمی در شب چله و همنشینی با دوستان و بستگان بازدارد.

اغلب مردم طی حدود دو سال گذشته آسیب های جسمی یا روانی ناشی از شیوع کرونا را تجربه کرده اند؛ کووید 19 در این مدت با خیزهایی که برداشته، بسیاری از خانواده ها را داغدار و آسیب های زیادی به بخش ها و حوزه های مختلف وارد کرده است.

در زمان حاضر اجرای طرح ملی واکسیناسیون و همراهی مردم در رعایت توصیه های بهداشتی، رنگ کرونایی قرمز و نارنجی را از نقشه کشورمان دور کرده است اما کرونا همچون سایر ویروس ها در گذر زمان جهش یافته و در حال تغییر از نوعی به نوع دیگر است که بر این اساس، بعضی از جهش های آن همراه با مرگ و میر بیشتر و برخی نیز همچون سویه اومیکرون با انتقال سریعتر همراه شده است.

اومیکرون در حالی به کشورمان راه یافته که هنوز اطلاعات کافی درباره آن وجود ندارد به جز این که متوقف کردن چرخه انتقال آن با دریافت واکسن، استفاده صحیح و مستمر از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی همه اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / چهارشنبه 1 دی 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت نارنجی و زرد / چهارشنبه 1 دی 1400