مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 13:202021-12-22اقتصادي

عدم درج قیمت در صدر تخلفات اصناف قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین قاچاق سوخت، البسه و کالاهای اساسی را بیشترین تخلفات پرونده های قاچاق کالا و ارز بیان کرد و افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی، - اولویت این اداره کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم قرار گرفته و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازار از برنامه های این نهاد است.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 7415 پرونده در زمینه کالا و خدمات، 765 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 766 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد و رسیدگی شد و متوسط زمان رسیدگی ها نیز 6 روز است؛ این اداره کل تا پایان آذر ماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از 1375میلیارد و 51 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، به گفته وی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین قاچاق سوخت، البسه و کالاهای اساسی را بیشترین تخلفات پرونده های قاچاق کالا و ارز بیان کرد و افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی، اولویت این اداره کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم قرار گرفته و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم درج قیمت در صدر تخلفات اصناف قزوین

عدم درج قیمت در صدر تخلفات اصناف قزوین