مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:552021-12-22ورزشي

کاروان کاراته ایران با 39 مدال قهرمان آسیا شد/ یک طلا و 3 نقره در روز پایانی


در روز پایانی رقابت های کاراته قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران در بخش انفرادی صاحب یک طلا و 3 نقره شدند تا در نهایت ایران با مجموع 39 مدال در تمامی رده های سنی این رقابت ها، - در روز پایانی رقابت های کاراته قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران در بخش انفرادی صاحب یک طلا و 3 نقره شدند تا در نهایت ایران با مجموع 39 مدال در تمامی رده های سنی این رقابت ها، بر سکوی نخست آسیا قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان رقابت های روز پایانی کاراته قهرمانی آسیا 2021 که در قزاقستان در حال برگزاری است، ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم ایران به مدال طلا رسید و علی مسکینی در 60-، صالح اباذری در سنگین وزن و مبینا حیدری در وزن 68- کیلوگرم با شکست مقابل رقبای شان در دیدار نهایی، به مدال نقره رسیدند.

در فینال وزن 84- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب مقابل ریکیتو شیمادا از ژاپن با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد و بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

پورشیب پیش از این روز گذشته (سه شنبه) در بازی نخست جانیئوک بیک از کره جنوبی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، وی در بازی دوم در هانتی مقابل اناس بشارت از فلسطین به برتری رسید و در ادامه نیز با شکست 4 بر 2 مازن الدوگایل از عربستان، راهی فینال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان کاراته ایران با 39 مدال قهرمان آسیا شد/ یک طلا و 3 نقره در روز پایانی

کاروان کاراته ایران با 39 مدال قهرمان آسیا شد/ یک طلا و 3 نقره در روز پایانی