مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:252021-12-22حوادث

مهار کامل حریق در جنگل ویسر نیازمند اعزام امکانات است


معاون اداره کل منابع طبیعی مازندران - نوشهر با بیان اینکه دامنه آتش سوزی ها در جنگل ویسر نوشهر مهار شده است، گفت: برای مهار کامل نیازمند امکانات بیشتر هستیم.

- از استقرار 150 نیرو جنگلبان برای مهار آتش با کمک اکیپ های مختلف محیط بانی و بسیج و گروه های مختلف کوهنوردی در ارتفاعات جنگلی ویسر خبر داد.

وی افزود؛ نمی توان به طور دقیق زمان اطفای حریق را اعلام کرد اما تقریباً دامنه آتش سوزی مهار شده است و باید منتظر اعزام امکانات بیشتر برای مهار کامل و اطفای آتش سوزی بود.

همچنین کامبیز سلطانی رییس محیط زیست شهرستان نوشهر نیز با اشاره به مناطق آتش سوزی گفت؛ محدوده اتش سوزی در محدوده جنگل ویسر و مناطق بزه سره، تنیرک، دروازه غلط و شوراب هست و متأسفانه تاکنون 100 هکتار از عرصه پوشش گیاهی و درختان دچار حریق شده است.

وی افزود؛ با توجه به باد شدید و سطح درختان افتاده و شکسته سرعت آتش سوزی بیشتر بوده است.

رییس محیط زیست شهرستان نوشهر با قدردانی از حضور محیط بانان، حامیان مردمی و بسیج و حضور میدانی بخشدار کجور و نیروهای منابع طبیعی طی روزهای گذشته گفت؛ هوا درحال حاضر سرد و بارانی ومه غلیظ بوده که نقش مهم در فروکش شدن آتش داشته است و با توجه به مه گرفتگی و نمناکی که در همین حالت حفظ شود امیدواریم خبر خوش اطفای آتش اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کامل حریق در جنگل ویسر نیازمند اعزام امکانات است

مهار کامل حریق در جنگل ویسر نیازمند اعزام امکانات است