مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:052021-12-22دانش

اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید هادی سیدفضلی با بیان اینکه وام ازدواج دانشجویی 200 میلیون ریالی دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت می شود، - رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید هادی سیدفضلی با بیان اینکه وام ازدواج دانشجویی 200 میلیون ریالی دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت می شود، گفت: این امر در ادامه سیاست های حمایت اجتماعی و اجرای طرح های رفاهی و اعتلای فرهنگ حسنه ازدواج به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است.

سیدفضلی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق این امر با بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم نامه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون ریال با نرخ 2 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که تاریخ ازدواج (عقد) ایشان بعد از 1400/07/01 باشد، اعطا می شود.

سیدفضلی تأکید کرد: اعطای این وام هیچ گونه ارتباطی به تسهیلات ازدواج بانک مرکزی ندارد و دانشجویان علاوه بر امکان دریافت تسهیلات ازدواج از با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد

اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد