مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:002021-12-22سياسي

اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران ساخته می شود


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: با همکاری استانداری و با مدیریت سپاه، اردوگاه معتادان متجاهر در استان مازندران ایجاد می شود.

- ، سردار اسکندر مؤمنی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار مازندران در راستای اجرای طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر خواستار ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران شد.

مؤمنی از حمایت ها و پشتیبانی های جدی استاندار مازندران در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی تقدیر کرد و گفت: بر اساس امضا تفاهم نامه ملی قرار بود 10 اردوگاه معتادان متجاهر در سطح کشور احداث شود و در استان مازندران نیز قرار بود تا این اردوگاه با مدیریت سپاه ایجاد شود.

سردار مؤمنی افزود: با رویکرد جدید دولت سیزدهم و توجه ویژه ریاست جمهوری به حوزه آسیب هایی اجتماعی با اولویت مدیریت و کنترل آسیب های مربوط به مواد مخدر و روانگردان ها و توجه ویژه استاندار مازندران انتظار داریم تا مفاد این تفاهم نامه اجرایی و در استان مازندران شاهد ایجاد این اردوگاه باشیم.

وی اظهار داشت: در این مراکز علاوه بر سم زدایی، معتادان آموزش های مورد نیاز فنی و حرفه ای را هم می بینند و برای اشتغال آنان و مراقبت پس از خروج نیز برنامه ریزی می شود تا دوباره عود نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران ساخته می شود

اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران ساخته می شود