موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:352021-12-22سياسي

اردوگاه معتادان متهاجر در 10 استان کشور ایجاد می شود


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به آغاز ساماندهی معتادان متهاجر گفت: اردوگاه معتادان متهاجر در 10 استان کشور ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اسکندر مؤمنی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در راستای ارتقا سلامت جامعه و امنیت روانی شهروندان همه معتادان متجاهر کشور در قالب این طرح جمع آوری و ساماندهی می شوند.

وی موادمخدر و روانگردان ها را تهدید کننده سلامت و امنیت عمومی جامعه دانست و افزود: در کشور 2 میلیون و 800 هزار نفر به صورت دائمی و یک میلیون و 600 هزار نفر به صورت تفننی مواد مخدر مصرف می کنند و ضرورت دارد با بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه ها باید گام بلندی برای کنترل آسیب های اجتماعی در جامعه برداشت.

سردار مؤمنی به رشد 50 برابری کشت مواد مخدر در افغانستان اشاره کرد و گفت: با تلاش دستگاه های کاشف؛ کشفیات مواد مخدر در کشور امسال دو برابر شده است و رشد کشفیات مواد مخدر صنعتی نیز باید به عنوان یک دغدغه مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار مشارکت خیرین و افراد نیکوکار در امر بهبود معتادان و مراقبت پس از خروج شد و گفت: باید به اشتغال معتادان بهبود یافته و مشکلات خانواده آنان توجه شود تا چرخه درمان کامل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه معتادان متهاجر در 10 استان کشور ایجاد می شود

اردوگاه معتادان متهاجر در 10 استان کشور ایجاد می شود