مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:352021-12-22اقتصادي

اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد


رییس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای وام ازدواج دانشجویی 200 میلیون ریالی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

- به نقل از دانشگاه آزاد، سیدهادی سیدفضلی با بیان اینکه وام ازدواج دانشجویی 200 میلیون ریالی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود، گفت: این امر در ادامه سیاست های حمایت اجتماعی و اجرای طرح های رفاهی و اعتلای فرهنگ حسنه ازدواج به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است.

سید فضلی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق این امر با یکی از بانک های قرض الحسنه، تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم نامه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون ریال با نرخ 2 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که تاریخ ازدواج (عقد) ایشان بعد از یکم مهر 1400 باشد، اعطا می شود.

سیدفضلی تأکید کرد: اعطای این وام هیچ گونه ارتباطی به تسهیلات ازدواج بانک مرکزی ندارد و دانشجویان علاوه بر امکان دریافت تسهیلات ازدواج از بانک مرکزی می توانند از این تسهیلات نیز بهره مند شوند و در صورتی که زوجین هر دو دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی باشند به ازای به هر دانشجو قابل پرداخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد

اعطای وام ازدواج 200 میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد