مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:252021-12-22اقتصادي

برندگان جشنواره «عکس پرستار و کرونا» اعلام شد


اسامی برندگان جشنواره عکس پرستار و کرونا اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، کوروش نادری، معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری با  اشاره به اعلام اسامی برندگان جشنواره کادر بیمارستانی، چهار درصد عکاس حرفه ای و پنج درصد نیز شهروند عکاس بودند.

وی افزود: پس از اتمام مهلت شرکت در این جشنواره در 15 آذر ماه، کار داوری در سه مرحله انجام شد، در مرحله اول، 138 عکس به مرحله داوری اولیه رسید و پس از داوری عکس ها در این مرحله 24 عکس به مرحله داوری نهایی راه یافت.

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری گفت: مرحله داوری نهایی نیز با حضور سه داور از بین عکاسان پیشکسوت خبری به عنوان هیئت داوران انجام شد و با امتیازدهی داوران به عکس های راه یافته به مرحله نهایی، سرانجام نفرات اول تا سوم این جشنواره مشخص شدند.

وی افزود: بر این اساس مصطفی پیوند با عکس کادر بهداشتی و درمانی در روستا رتبه اول را کسب کرد، داود کهن ترابی با عکس، نماز در بخش کرونا دوم شد و محمود محمد مهدی با عکس رقص در بیمارستان سوم شد.

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری گفت: جایزه نفر اول این جشنواره یک سکه بهار آزادی، نفر دوم، نیم سکه و نفر سوم ربع سکه بهار آزادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان جشنواره «عکس پرستار و کرونا» اعلام شد

برندگان جشنواره «عکس پرستار و کرونا» اعلام شد