مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:152021-12-22سياسي

وجهه های تاریخی، فرهنگی و سیاسی در نمادهای شهری همدان دیده شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: باید وجهه های تاریخی، فرهنگی و سیاسی در نمادها و مجسمه های این شهر دیده شود.

- به گزارش، علی اکبر نظری چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری با اشاره به وسعت کار شهرداری ها و غفلت از برخی امور در برخی موارد، اظهار کرد: این غفلت ها موجب عدم دستیابی به مطلوب می شود.

وی به آغاز فصل زمستان و فروکش کردن برخی اقدامات از جمله رسیدگی به فضای سبز، آبیاری ها و عدم جنب و جوش مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به این موارد در فصل زمستان باید به برخی بازسازی ها در سطح شهر بپردازیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در بخش دیگر سخنانش با اشاره به بحث بزه های اجتماعی بیان کرد: متأسفانه بزه های اجتماعی چند برابر شده که عامل برخی از آنها دوری از سنت ها بوده، اما هنر آن است که از مدرنیته بهره ببریم.

نظری کاهش روشنایی پارک ها را یکی از عوامل بزه های اجتماعی و ایجاد ناهنجاری ها برشمرد و افزود: روشنایی یکی از شاخص های مهم زیبایی پارک ها بوده و این امر باید مورد توجه قرار گرفته و در فصل زمستان بازسازی در این بحث صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به تخریب تأسیسات شهری تصریح کرد: معتقدم برخی از مردم شناختی نسبت به امکانات و اموال عمومی به ویژه پارک ها و پل های عابر پیاده و لزوم حفظ و نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجهه های تاریخی، فرهنگی و سیاسی در نمادهای شهری همدان دیده شود

وجهه های تاریخی، فرهنگی و سیاسی در نمادهای شهری همدان دیده شود