مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:502021-12-22سياسي

اختری: شهید ایرلو تلاش های خستگی ناپذیری برای کمک به مردم مظلوم یمن داشت


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با صدور پیام تسلیت بر تلاش های خستگی ناپذیر شهید ایرلو برای کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن تاکید کرد.

- رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با صدور پیام تسلیت بر تلاش های خستگی ناپذیر شهید ایرلو برای کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت آیت الله محمد حسن اختری به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون همسر گرامی و فرزندان ارجمند مرحوم مغفور شهید حاج حسن ایرلو شهادت برادر مجاهد و متعهد و حامی مستضعفین حاج حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن موجب تألم و تاسف فراوان گردید.

این مجاهد نستوه که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی واز دیپلمات های با سابقه وزارت امور خارجه نیز بود در محل ماموریت خود به کرونا مبتلا شد و به دلیل همکاری دیر هنگام رژیم جنایتکار سعودی متأسفانه در شرایط نامناسبی به میهن اسلامی بازگشت که بر اثرآن ، سحرگاه روز سه شنبه به فیض شهادت نائل آمد.

فقید سعید حاج حسن ایرلو از بدو بروز جنگ ناعادلانه و ددمنشانه رژیم عربستان و ائتلاف کشورهای مرتجع عربی علیه مردم مظلوم و مسلمان یمن همواره برای کمک رسانی دارویی و غذایی به این مردم جنگ زده و آواره تلاش های خستگی ناپذیری می نمود و در ستاد کمک رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختری: شهید ایرلو تلاش های خستگی ناپذیری برای کمک به مردم مظلوم یمن داشت

اختری: شهید ایرلو تلاش های خستگی ناپذیری برای کمک به مردم مظلوم یمن داشت