مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:402021-12-22سياسي

سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان شب شعر «قرار مادرانه» شد


مدیر خبرگزاری تسنیم در فارس از برگزاری محفل ادبی شب شعر قرار ویژه شهادت حضرت زهرا(س) با عنوان « قرار مادرانه» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر خبرگزاری تسنیم در فارس از برگزاری محفل ادبی شب شعر قرار ویژه شهادت حضرت زهرا(س) با عنوان قرار مادرانه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

  میلاد امیری نژاد عصر سه شنبه 30 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این محفل ادبی، اظهار کرد: شب شعر قرار یک محفل شاعرانه و ادبی است که به همت خبرگزاری تسنیم راه اندازی شده و برای سال ششم پنجشنبه دوم دی ماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

او با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم با هدف اطلاع رسانی اقدامات و مفاهیم فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی با خود عهد کرده اند که در ایام شهادت حضرت زهرا(س) محفل ادبی به نام آن حضرت برگزار کنند، گفت: در سالیان گذشته این محفل ادبی در تهران، مشهد و قم برگزار شده است که در آن چهره های برجسته ادبیات و شعر آیینی کشور نیز حضور داشته و دارند.

مدیر خبرگزاری تسنیم در فارس با بیان اینکه امسال بناست که این برنامه در سومی حرم اهل بیت برگزار شود، افزود: سعید بیابانکی، احمد بابایی، قاسم صرافان، محمود حبیبی کسبی، محمدحسین ملکیان و محمد رسولی شاعرانی هستند که در این محفل ادبی شعرخوانی و به ساحت مقدس حضرت زهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان شب شعر «قرار مادرانه» شد

سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان شب شعر «قرار مادرانه» شد