مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:052021-12-22اجتماعي

جزییات نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان اعلام شد


رییس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه جزییات نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان استان را اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه جزییات نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان استان را اعلام کرد.

نیکزاد محمودی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امتحانات دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شیوه حضوری و براساس آیین نامه های آموزشی و ارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می شود و تنها در شرایطی که مدرسه ای به دلیل شیوع بیماری، در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته باشد، به صورت استثنا با تصویب شورای مدرسه و با تأیید اداره آموزش و پرورش، ارزشیابی دانش آموزان آن مدرسه براساس دستورالعمل ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره شیوع بیماری کرونا و به صورت غیرحضوری انجام می شود.

محمودی گفت: دانش آموزان کرونا مثبت نیز در صورت توانایی شرکت در امتحانات در یک اتاق ایزوله از آنها امتحان گرفته خواهد شد، اما اگر شرایط شرکت در امتحانات را نداشته باشند غیبت آنها در صورت ارائه نتیجه تست کرونا مثبت و یا گواهی بستری در بیمارستان موجه محسوب و نمره نوبت دوم آنها برای نیمسال اول نیز لحاظ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان اعلام شد

جزییات نحوه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان اعلام شد