مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:002021-12-22سياسي

آلاله های گمنام دفاع مقدس در 6 منطقه مازندران آرام می گیرند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان از شهدای تازه تفحص شده و گمنام دفاع مقدس گفت: این آلاله ها در شش نقطه چهار شهر استان آرام می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتشییع شهدای گمنام به صورت خودرویی انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته شهدا را در غرب استان تشییع کردیم، افزود: در خرداد امسال دو سهمیه برای رامسر داشتیم که موفق شدیم یکی از شهدا را در یادمان شهدای دالخانی خاکسپاری کنیم و شهید دیگر پس از ساخت یادمان در موزه شهدای این شهرستان تقدیم خواهد شد.

سردار ملکی ادامه داد: در فاطمیه دوم میزبان 6 شهید گمنام هستیم که در 6 نقطه استان؛ شهر لاریم جویبار، دانشکده امام محمد باقر علیه السلام ساری، پارک شهدای گمنام و نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخش بیشه بنه عشرستاق بهشهر و بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی افزود: ایجاد حلقه معرفتی و فضای روایتگری و اجرای برنامه های فرهنگی از جمله اهداف ما در انتخاب مکان ها برای تدفین و تشییع شهدای گمنام است و در نقاطی که در نظر گرفته شد، این موارد را شاهد هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بیان داشت: به برکت شهدای گمنام در شهرستان نکا مردم به صورت خودجوش به ساخت حسینیه با ظرفیت 3 هزار نفر و پایگاه فرهنگی دفاع مقدس و بوستان شهدای گمنام اقدام کردند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاله های گمنام دفاع مقدس در 6 منطقه مازندران آرام می گیرند

آلاله های گمنام دفاع مقدس در 6 منطقه مازندران آرام می گیرند