مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:252021-12-22سياسي

برگزاری مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در استان سمنان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری ششمین  دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی در این استان خبر داد.

  - سید محمد علی شاهمیری در گفت و گو با ایسنا گفت: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای (3MT)بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

وی افزود: این مسابقات از سال 2008 میلادی در دانشگاه کویینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شود.

در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال 1395 به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان نامه سال دانشجویی کلید خورد و در ادامه به صورت مستقل در سال های 1396، 97 ، 98 و99ادامه یافت و امسال ششمین دوره آن برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی 97-96 تا پایان مهرماه سال 1400 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه 1400 به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در استان سمنان

برگزاری مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در استان سمنان