مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:252021-12-22دانش

آغاز ثبت نام در «هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا» علوم پزشکی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، - آغاز ثبت نام در هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا علوم پزشکی تهران ثبت نام برای شرکت در هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران که با شعار دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی برگزار خواهد شد، از امروز اول دی ماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی و .

برگزار می شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ) می توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.

طبق اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا، دانشجویان از امروز تا 15 دی ماه 1400 فرصت دارند در جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در بهمن ماه پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در «هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا» علوم پزشکی تهران

آغاز ثبت نام در «هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا» علوم پزشکی تهران