مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:052021-12-22اقتصادي

سهمیه شهرستان اهر در طرح نهضت ملی مسکن 2209 واحد مسکونی است


سرپرست اداره راه و شهرسازی اهر از ثبت نام 6043نفر در طرح نهضت ملی مسکن و 4900 نفر درطرح ودیعه مسکن دراین شهرستان خبر داد و گفت: سهمیه شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن 2209 واحد مسکونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر فلاح صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در اهر از ثبت نام 6043 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اهر خبر داد و گفت: اگر ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تمدید نشود افراد واجد شرایط از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند تا روند اداری را طی کنند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر افزود: سهمیه شهرستان اهر از طرح نهضت ملی مسکن، 2 هزار و 209 واحد مسکونی است ولی چون ثبت نام بیش از انتظار بود سعی می کنیم تا سهمیه واحدهای مسکونی و اختصاص زمین برای احداث مسکن را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمین برای احداث 500 واحد مسکونی در فاز چهار شهرک شیخ شهاب الدین اهری اختصاص یافته و شرکت شیخ شهاب الدین مسئولیت احداث این واحدهای مسکونی را بر عهده دارد.

فلاح همچنین از ثبت نام 4900 نفر در طرح ودیعه مسکن در شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: افرادی که برای ودیعه مسکن در شهرستان اهر ثبت نام کرده اند برخی ها وام دریافت کرده و برخی دیگر نیز در حال طی مراحل اداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه شهرستان اهر در طرح نهضت ملی مسکن 2209 واحد مسکونی است

سهمیه شهرستان اهر در طرح نهضت ملی مسکن 2209 واحد مسکونی است