مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:452021-12-22اقتصادي

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه گفت: اختصاص خط ویژه برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان با رویکرد تسهیل و تسریع در انجام امور برای بهره مندی جامعه تحت پوشش نهادهای حمایتی از تسهیلات امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، خدیجه جشن پرووکانی در هجدهمین جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه ضمن بررسی گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی، اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در قالب برنامه های تدوین شده و اسناد اشتغال تاکنون موفق شده 80 درصد اهداف را محقق سازد.

وی با بیان اینکه ایجاد تسهیل در ارائه وثایق و تسریع در فرایند نوبت دهی به مددجویان دستگاه های حمایتی با توجه به دو ماه باقی مانده به زمان پرداخت تسهیلات از انتظارات اصلی فرمانداری از بانک های عامل است، گفت: نهادهای مالی همواره در اجرای تمامی برنامه های اشتغالزایی و اجتماعی پیشتاز و دغدغه مند هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه افزود: انتظار می رفت و می رود نهادهای حمایتی مشکلات خود در زمینه پرداخت تسهیلات را در کمترین بازه زمانی به فرمانداری انعکاس دهند زیرا فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خود را موظف به همراهی هر چه تمام در پیشبرد برنامه های اشتغالزایی نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان