مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:352021-12-22سياسي

چرخ اشتغال در ندامتگاه های مازندران به حرکت درآمد


با کمک مدیریت کارخانه نساجی مازندران تعداد 60 عدد چرخ خیاطی به مجموعه زندان ها اهدا شد که بزرگترین خیاطی زندان ها در ندامتگاه محکومان مواد مخدر با ظرفیت 80 نفر که زندانیان مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی استادی در مراسم افتتاح بند نسوان زندان قائمشهر بعد از نوسازی، اظهار کرد: تقویت مبانی اعتقادی و باورهای دینی و مذهب و برنامه های تربیتی در کاهش جرم و بزهکاری بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه عوامل محیطی و جغرافیایی منطقه و همچنین اجتماعی در ارتکاب جرم تاثیرگذار است، افزود: باید با اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و توصیه های پیشگیرانه از وقوع جرم جلوگیری کرد.

مدیرکل زندان های استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران جز استان های کم برخوردار است، اضافه کرد: تنها سه تا چهار زندان استان استانداردسازی و نوسازی شده و بقیه زندان ها وضعیت خوبی ندارند.

این مسؤول به اقدامات فرهنگی در زندان های مازندران اشاره کرد و گفت: بیش از 300نفر از مجموع زندانیان زندان های مازندران حافظ سوره های مختلف ، یک جز، چندجز و حافظ کل قرآن کریم هستند.

استادی در ارتباط با بحث اشتغال و حرفه آموزی زندانیان، تصریح کرد: با کمک مدیریت کارخانه نساجی مازندران تعداد60عدد چرخ خیاطی به مجموعه زندان ها اهدا شده که بزرگترین خیاطی زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ اشتغال در ندامتگاه های مازندران به حرکت درآمد

چرخ اشتغال در ندامتگاه های مازندران به حرکت درآمد