مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:252021-12-22بين الملل

دستیار بایدن به کرونا مبتلا شد


جو بایدن رییس جمهوری آمریکا که جواب آزمایش کرونای یکی از دستیارانش مثبت اعلام شده است، اذعان کرد که موارد مثبت کرونا در میان کارمندان واکسینه شده در کاخ سفید وجود خواهد داشت.

- به گزازش تابناک به نقل از ایرنا، رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در سخنانی در کاخ سفید اعلام کرد که موج جدید سویه اومیکرون در آمریکا نگران کننده است اما مردم با رعایت احتیاط های لازم نباید از این سویه وحشت کنند.

بایدن در سخنرانی خود طرحی را برای افزایش آزمایش ها، سرعت بخشیدن به کارزار واکسیناسیون و افزایش ظرفیت بیمارستان هایی که ممکن است در هفته های آتی ظرفیت آنها تکمیل شود، تشریح کرد.

وی با اذعان به اینکه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا مدعی شد اگرچه موارد ابتلا به کرونا در حال افزایش است، اما آمریکا در موقعیت بسیار متفاوتی نسبت به سال گذشته قرار دارد.

بایدن با تاکید بر اینکه افراد واکسینه شده، به ویژه آنهایی که دز سوم را دریافت کرده اند، در برابر ویروس کرونا بسیار محافظت شده هستند، گفت که آمریکایی هایی که واکسینه شده اند و دز سوم خود را نیز دریافت کرده اند تا حد زیادی از بیماری شدید سویه اومیکرون در امان هستند.

اما او همچنین اذعان کرد که بسیاری از افراد همچنان با علائم نسبتاً خفیف به این ویروس آلوده خواهند شد و مردم باید ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار بایدن به کرونا مبتلا شد

دستیار بایدن به کرونا مبتلا شد