مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:202021-12-22دانش

جامعه فرانهوفر پدرخوانده فناوری جهان


جامعه فرانهوفر (Fraunhofer-Gesellschaft) را می توان گُل سَر سبد نهادهای پژوهشی آلمان در حوزه تحقیقات علوم کاربردی دانست.

اصلی ترین سازمان تحقیقات علوم کاربردی اروپا و یکی از بازیگران اصلی در مهم ترین حوزه های فناوری که می توان آن را یکی از پدرخوانده های فناوری جهان نامید.

- "جامعه فرانهوفر"(Fraunhofer-Gesellschaft) را می توان گُل سَر سبد نهادهای پژوهشی آلمان در حوزه تحقیقات علوم کاربردی دانست.

اصلی ترین سازمان تحقیقات علوم کاربردی اروپا و یکی از بازیگران اصلی در مهم ترین حوزه های فناوری که می توان آن را یکی از "پدرخوانده های" فناوری جهان نامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مؤسسه های تحقیقاتی و پژوهشکده ها اغلب برای انجام فعالیت های پژوهشی راه اندازی می شوند؛ بعضی از این مؤسسه ها به طور تخصصی روی تحقیقات بنیادی و گروه دیگر بر تحقیقات کاربردی تمرکز دارند.

قاره سبز میزبان شمار زیادی از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده های مهم و بزرگی است که نقش تأثیرگذاری را در پیشرفت علم و فناوری در جهان برعهده دارند.

آلمان به عنوان قطب صنعتی اتحادیه اروپا، مؤسسه های تحقیقاتی زیادی را در خود جای داده است.

جامعه فرانهوفر (Fraunhofer-Gesellschaft)، جامعه ماکس پلانک (Max-Planck-Gesellschaft) و بنیاد پژوهش آلمان (Deutsche Forschungsgemeinshaft)، ستون های اصلی دانش، نوآوری و پژوهش این کشور مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه فرانهوفر پدرخوانده فناوری جهان

جامعه فرانهوفر پدرخوانده فناوری جهان