مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 21:102021-12-21حوادث

مصائب کارگر شهرداری که همسرش خودسوزی کرد


حدود سه ماه پیش بود که همسر کارگر شهرداری دهدشت به علت فقر خودسوزی کرد و مسئولان در پی همدردی و کمک به این خانواده پیشقدم شدند اما حالا این کارگر شهرداری می گوید نه تنها خبری از وعده های مسئولان برای کمک به این خانواده نیست بلکه حقوق معوقه او را هم نمی .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حدود سه ماه پیش بود که همسر کارگر شهرداری دهدشت به علت فقر خودسوزی کرد و مسئولان در پی همدردی و کمک به این خانواده پیشقدم شدند اما حالا این کارگر شهرداری می گوید نه تنها خبری از وعده های مسئولان برای کمک به این خانواده نیست بلکه حقوق معوقه او را هم نمی دهند تا بتواند حداقل معیشت خانواده را تامین کند.

این کارگر شهرداری حالا مجبور شده است فرزندانش را نزد اقوام نگه دارد چرا که توانایی نگهداری شان را ندارد و از آن سو هم مسئولان شهرداری دهدشت بر این موضوع صحه گذاشته اند که با توجه به طلب های انباشته شهرداری توانایی کمک به این خانواده در مقطع فعلی را ندارند و تازه پا را فراتر گذاشته اند و تایید کرده اند که از این دست کارگران با مشکلات زیادند و شهرداری توانایی پاسخ دادن به همگی آنها را ندارد.

خبرنگار ایسنا برای بررسی دقیق تر شرایط خانواده کارگر شهرداری دهدشت که به علت فقر خودسوزی کرد و از بین رفت، اوضاع کنونی خانواده را از کارگر شهرداری و پدر خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب کارگر شهرداری که همسرش خودسوزی کرد

مصائب کارگر شهرداری که همسرش خودسوزی کرد