مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-21پزشكي

خطر مواجهه با موج ابتلا به کرونای اُمیکرون جدیست


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رییس مرکز بهداشت استان فارس، گفت: توجه نکردن به شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون نوبت سوم، - ما را با موج اُمیکرون مواجه می سازد.

دکتر عباس رضاییان زاده سه شنبه 30 آذر با اعلام اینکه موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در ماه های اخیر، کاهش داشته است، به خبرنگاران گفت: این دستاورد مهمی برای مجموعه سلامت محسوب می شود و اکنون که آرامش نسبی بر زندگی مردم حاکم شده است، نباید به راحتی آن را از دست بدهیم.

رییس مرکز بهداشت استان فارس اضافه کرد: رسیدن اغلب مناطق استان به وضعیت آبی، حاصل همکاری مردم، همراهی تمامی سازمان ها و تلاش ایثارگرانه کارکنان بهداشت و درمان بوده است.

رضاییان زاده با تاکید بر اینکه نباید با ساده انگاری و توجه به شایعه ها، دستاوردهای مقابله با کرونا را از دست بدهیم، عنوان کرد: ورود سویه اُمیکرون به کشور، نگرانی ها را افزایش داده و باید برای پیشگیری از وقع موج جدید بیماری، همچون موج های پیشین در سلامت خود و جامعه سهیم شویم تا همچون موج های پیشین، شاهد موارد ابتلا و مرگ و میر هموطنانمان نباشیم.

این مقام مسئول در علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه در خصوص شدت بیماری زایی اُمیکرون، اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، تاکید کرد: تنها نکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر مواجهه با موج ابتلا به کرونای اُمیکرون جدیست

خطر مواجهه با موج ابتلا به کرونای اُمیکرون جدیست