مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-21اقتصادي

کاهش 21 درصدی تصادفات جاده ای در شهرستان مشگین شهر


رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: خوشبختانه در 8 ماهه سال جاری شاهد کاهش 21 درصدی تصادفات جاده ای در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا فرج پور صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر برگزار شد اظهار کرد: شهرستان مشگین شهر یک هزار و 300 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که در سطح استان اردبیل بیشترین میزان راه متعلق به این شهرستان است و خوشبختانه در 8 ماهه سال جاری شاهد کاهش 21 درصدی تصادفات جاده ای در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

وی افزود: در 8 ماهه سال جاری، یکصد هزار تن کالا توسط 6 شرکت حمل ونقل موجود در شهرستان مشگین شهر جابجا شده است و از طریق 4 شرکت مسافربری نیز 152 هزار مسافر جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته 5/2 درصد افزایش مسافر به شهرستان مشگین شهر داشته ایم.

ماشین آلات راهداری مشگین شهر نیازمند نوسازی است رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر از عمر طولانی ماشین آلات قدیمی اداره حمل ونقل جاده ای انتقاد کرد و ادامه داد: عمر ماشین آلات این اداره بالای 20 سال هست ولی علی رغم آن، هر سال با تعمیر و تجهیز همین ناوگان هیچ یک از فعالیت های این اداره تعطیل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 21 درصدی تصادفات جاده ای در شهرستان مشگین شهر

کاهش 21 درصدی تصادفات جاده ای در شهرستان مشگین شهر