مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-21سياسي

توسعه سیستان و بلوچستان با محوریت مدیران استانی تصمیم گیری شود


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سمت توسعه فراگیر و همه جانبه سیستان و بلوچستان یک موضوع اجتناب ناپذیر است که باید با تفویض اختیارات به مدیران استانی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سمت توسعه فراگیر و همه جانبه سیستان و بلوچستان یک موضوع اجتناب ناپذیر است که باید با تفویض اختیارات به مدیران استانی، توسط آنها برنامه ریزی و پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ فداحسین مالکی در نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب اظهار داشت: اصلاح ساختار اداری در کشور و بخصوص در این استان یک مطالبه جدی از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از دولت است و تفویض اختیارات به مدیران استانی بخشی از این پازل به شمار می رود.

وی افزود: تقویت روحیه مطالبه گری که از علم و تجربه و کار کارشناسی سرچشمه بگیرد، می تواند نگاه ها را نسبت به استان تغییر دهد و توجه بیش از پیش مسئولان را معطوف به این خطه از کشور کند.

رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نسبت به موضوع درآمد و معیشت مردم توجه جدی داشت، ادامه داد: مسئله اشتغال در سیستان و بلوچستان یک موضوع حیاتی و مهم است که نیازمند داشتن تعریف جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستان و بلوچستان با محوریت مدیران استانی تصمیم گیری شود

توسعه سیستان و بلوچستان با محوریت مدیران استانی تصمیم گیری شود