مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-21ورزشي

مخبر: باید حرکت بزرگی در زمینه رفع حاشیه نشینی انجام داد


معاون اول رییس با اشاره به منویات رهبر انقلاب بر حل مشکل حاشیه نشینی در کلانشهرها و شهرهای بزرگ گفت: وجود پدیده حاشیه نشینی و ایجاد سکونت گاه های غیررسمی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و باید با رصد مداوم و پیش بینی منابع لازم حرکت بزرگی را در زمینه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در جلسه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که با حضور شهردار تهران، رییس شورای اسلامی شهر تهران و همچنین شهرداران 18 کلانشهر دیگر برگزار شد، با اشاره به نقش پررنگ شهرداری ها در زمینه افزایش شادابی و نشاط اجتماعی به عنوان یکی از وظایف شهرداری ها به ویژه در کلانشهرها، از شهرداران خواست تا با تقویت هویت های محله ای و توجه به سبک زندگی اسلامی-ایرانی پیوندهای اجتماعی را در میان مردم انسجام بخشند.

وی تأکید کرد: شهرداری ها در سرتاسر کشور در ایجاد الگوی مناسب برای سبک زندگی، افزایش روحیه و نشاط اجتماعی و همچنین نگرش مردم نقش کلیدی و اساسی ایفا می کنند و بیشترین ارتباط را با همه ابعاد و جنبه های زندگی مردم دارند اما دولت ها در دهه های گذشته به این بخش از ساختار مهم کشور کمتر توجه کرده اند.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: ایجاد اماکن مناسب فرهنگی و ورزشی، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، بهسازی جاده های درون ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: باید حرکت بزرگی در زمینه رفع حاشیه نشینی انجام داد

مخبر: باید حرکت بزرگی در زمینه رفع حاشیه نشینی انجام داد